« Πάμε πάλι απ' την αρχή | Δουλειές με φούντες » | Εν αναμονή... »

To be continued...

Επειδή εδώ και αρκετό καιρό δεν έχω καθόλου χρόνο και διάθεση να ασχοληθώ με το blogging (ούτε καν για να ποστάρω μια φωτογραφία ή ένα σύντομο κειμενάκι) κι επειδή δε μου αρέσει η στασιμότητα, είπα να αποκρύψω τα blogs μου και να αποσυρθώ για λίγο. Όταν είμαι έτοιμος, θα επανέλθω, φυσικά.

Στο επανιδείν...


Υ.Γ. Εννοείται πως δεν πρόκειται να σβήσω τίποτα από ό,τι έχει γραφτεί ως κείμενο ή σχόλια. Ίσως μάλιστα επανεμφανίσω και κάποιο περιεχόμενο από τα παλιά που είχα αποκρύψει για αρκετούς μήνες, καθώς και αρκετό υλικό που δεν είχα δημοσιεύσει ποτέ.

Περιαυτολογώντας

Με λένε Μιχάλη και κατοικώ στον Πειραιά. Ευελπιστώ μέσα από αυτό το ιστολόγιο να ξεδιπλώσω κάποιες σκέψεις μου και να καταθέσω προσωπικές εμπειρίες και απόψεις, ώστε να γίνει γόνιμος και δημιουργικός διαδικτυακός διάλογος με τη συμμετοχή όσων ενδιαφέρονται.

Τα σχόλιά σας ευπρόσδεκτα.

Θέλετε να μάθετε περισσότερα για μένα;

Τα Blogs μου

  • Main Blog
    Ούτε στο όνομά του δεν έχω καταλήξει
  • Help Desk
    Όσα θέλετε να μάθετε για το blogging και ντρέπεστε να ρωτήσετε (μεταξύ μας κι εγώ λίγα ξέρω)
  • Αρχίζει το ματς
    Ένα blog για το Μουντιάλ 2006

Χρήσιμα links